27 d’octubre – Ascensió al Pedraforca
Publicat per Núria . | 14/10/2019

Pedraforca 2.506 m desde el Mirador del Gresolet

Pedra

Dia: Diumenge 27 d’Octubre.

Lloc i hora de trobada: Pàrquing RENFE de Mataró Diumenge a les 7:00h o bé directament a l’aparcament del mirador de Gresolet a les 9:00h

Descripció Sortida: Sortirem del pàrquing del Mirador del Gresolet. Des d’allà, enfilarem la pujada del Coll del Verdet passant per el Refugi Lluís Estassen. Un cop dalt del coll, iniciarem la grimpada (aèria però no perillosa) de la canal que, després de un parell de curtes desgrimpades, ens deixarà al cim del Pollegó Superior. Iniciarem la baixada per l’enforcadura (bastons imprescindibles) i, un cop arribats al bosc girarem a l’esquerra en direcció al refugi. Des d’aquí, baixarem cap el pàrquing, a on haurem deixat els cotxes.

Itinerari en cotxe: Granollers- C17 Vic – C25 Lleida – C62 Berga – C16 – B400 Saldes – Pista de Saldes al Collell – Mirador del Gresolet

Cal portar : Roba adequada de muntanya , paravent, botes, bastons, esmorzar i dinar.

*** Assegurança imprescindible. Si no en tenim en podeu tramitar una de temporal a la secretaria de la UEC – preu 5 euros ***

Nivell: Mitjà/ Alt.

Distància: 7,5 Km.        Desnivell acumulat: 1.100 m

Durada aprox: 6 – 7 hores.

Cartografia: Serra del Cadí Pedraforca. 1:25.000 Ed. Alpina

Preu: Socis UEC gratuït, no socis 3 Eur

Tel. contacte: 93.796 1430 (Secretaria UEC – de dilluns a divendres de 19:00 a 21:00h) i 610 59 43 98 (Rosa)

Organitza: Andreu i Rosa

UNIÓ EXCURSIONISTA DE CATALUNYA DE MATARÓ
carrer Nou, 29 | 08301 Mataró (Barcelona) | +34 93 796 14 30 | uecmataro@telefonica.net | Nota legal